Koh Chang !! nog 7 nachten ~ !! LOL - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Koh Chang !! nog 7 nachten ~ !! LOL - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Koh Chang !! nog 7 nachten ~ !! LOL

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

12 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hey Mensen

Hoe is het nou !?? hier is het top ! ben al een paar uur hier maar is zo vet gaaf hier ... alleen hebben jullie dat weer op gestuurd ofzo !?? kwamen net aan op het eiland !! begint het toch te hozen !!!! hahahaa echt Hard ... 1 uurtje duurde dat en was over ! Resort is echt zoooo mooi hier niet normaal .. ik werdt gewoon met zo'n Golf car naar super kamer gebracht hahaha ... toppie die lag 10 meter verder haha LOL

Zit nu in een klein dorpje vlak bij Resort ! leuk hier ... mooie meiden haha
zo maar ff biertje doen hier wijn is te duur hahaha LOL

Morgen ff Scootertje huren denk ik !!
ff eilandje rond krossen !

nou ik ben weer weg !! Laterzzz x Mark

  • 12 November 2007 - 14:44

    Astrid:

    pas je op met de scooter.... niet te hard rijden he
    gr astrid

  • 13 November 2007 - 09:50

    Mark :

    Hey As

    Nee natuurlijk niet .. ik reed alleen af en toe aan de Verkeerde kant van de wag hahaha !! LOL maar gelukkig had ik me lieve gids bij me .. !! LOL
    Leuke Meid .. leren kennen in een klein kroegje .. !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 7650

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: