Nog 4 nachten Sea View Resort - Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Nog 4 nachten Sea View Resort - Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachten Sea View Resort - Koh Chang

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

15 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal

Hoe is het daar !?? regen, windt, Sneeuw, Storm !?? Vertel !?

Ja hier is het zo lekker warm 30 tot 35 Graden hihi

Ja wat heb ik allemaal gedaan dat is een goeie .. ff nadenken hor ..eer gister lekker hier in de Paradise Bar gezeten.
erg gelachten .. zijn allemaal meiden die deze bar Runnen .. erg leuk opgezet.
toen Begon het weer vet hard te regenen
had wel wat .. vet warm ! toppie man is dat !

daarna nog ff eten en toen rond een uurtje of 2300u naar een heel leuk Feestje gegaan met Ping . daar zijn we tot 0400u gebleven .. ik moest haar maar ff thuis brengen .. ze had een beetje veel op ( ik ook wel een beetje hahaha )
op me gehuurde Scooter Heuvel op en heuvel af .. hahaha ow ow na ja Ging allemaal goed. ben daar maar lekker gebleven .. was ook bek af .. ( Mocht gewoon niet meer weg haha LOL ! ;-)
volgende dag weer vroeg op .. moest de Scooter weer terug brengen.. !

weer ff wat eten die ochtend.. kijken kijken en eten .. zo lekker paar uur later ! ff naar het TreeHouse gegaan is houten vlonder op het water daar zijn we de rest van de dag gebleven ! lekker niksen in een Hanmap aan het water met een drankje .. en weer wat eten Top Top super dagje ....

Vandaag 15-11-07 .....dag !? LOL

ik wwet niet eens welke dag het is weer hahahaaha top gaat dus goed ! vadaag ben ik met een boot tocht meegegaan ! hele dag 20 Euro 6 Eilandjes drinken en een Barbeque gehad daar voor !! zo gaaf
super mooi allemaal .. lekker snorkellen en niksen.. kijken en genieten.

ja kon het maar altijd zo zijn !

is nu al weer half acht ik ga zo maar weer ff wat drinken bij die meiden .. weer ff lachen .. zit ook een omgebauwde bij .. hihi lachen man echt veel !

Nou ik spreek jullie.. Groetjes

Laterzzzzzz Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 7657

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: