Nog 6 Nachten op Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Nog 6 Nachten op Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Nog 6 Nachten op Koh Chang

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

13 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal ! ( Swadikaa ! )

Hier is iest ie dan weer ! jaja wat een dag weer vandaag !! Gister kwam het met bakken uit de hemel en nu is het bijna 34 Graden .. toppie

Gister avond na het eten .. ben ik naar het dorpje gelopen . om ff te pinnen ..! zo gezegt zo gedaan .. liep ik naar de overkant van de weg .. daar zat een leuke bar .. ik schrok me kapot .. ( hello Mr how are You ) .. !! hihi vet mooie Meid ( Ja een echte !! LOL ) dus ik al kijkend hoe mooi ze wel niet was .. in het Engels ! dat ik eerst ff ging interneten en dat ik er zo aan kwam om met haar ff wat te drinken .. zo gezegt weer gedaan !! LOL :-) .. zij blij dat ik er weer was en wij dus wat drinken .. bar was na genoeg leeg ! zat ze me toch steets aan te kijken .. en ik haar .. was wel heel leuk .. ze vond me gezicht zo mooi . en me ogen .. !! na ja zeg .. dat zal wel weer zei ik .. ! zei mocht er ook zeker zijn .. na 4 uur later zaten we nog te kletsen en werdt het al weer heel laat .. !! LOL 20 euro verder maar ben je dan ! hashaahah dat is nog het mooiste LOL ... na ja de rest hoef ik niet te vertellen denk ik .. !

volgende dag zijn we met ze tweeen het eiland rond gegaan om eens lekker rond te kijken !! ( Vandaag dus ) toen ik na 3 uurtjes slaap wakker werdt ben ik gelijk naar het strand gelopen om eens lekker te kijken hoe dat er uit zag want dat had ik nog niet gezien ivm de Regen !!

Het is zo mooi strand en zwembad hier dat is net een sprookje echt top top mooi mooi help ik wil niet meer weg !!

ow ja Eiland rond he daar waren we ! ja ff Scooter gehuurd dus 2 uur per dag !! hahahahaha dat ding kwam net van de boot af Hagel nieuw !! vet man mocht als eerste er op hahaha ik heb zo veel geluk deze dagen echt best raar nu allemaal !

net weer ff wat gegeten en straks ff naar de zon's ondergang kijken met het Vrouwtje ( 30 jaar ) maar ziet er uit als een roosje .. veel lol en veel lachen .. ook met haar vriendinen !

gaan starks ook weer even naar het Treehouse dat is een hele mooie plek waar je heerlijk kan Relexen eten en niks doen liggen en drinken ! is een Houten Flonder met alles erop alles van hout en veel leuke mensen !! daarna nog een feestje het Paredise !! Bar vanb die meiden hier !! leuk man ..

Ik ga weer.... zon gaat zo onder wil ik niet missen ! Groetjes xx mark

  • 13 November 2007 - 11:23

    Claudia:

    hey Mark,

    Mail eens een paar foto,s van je nieuwe scharrel (hahaha) en natuurlijk de omgeving daar.

    Geniet ze verder en zo te lezen gaat dat je heel goed af.

    groetjes Clau

  • 13 November 2007 - 20:11

    STORM:

    Lekker hoor!!!! effe een vrouwtje om je heen.
    Besef wel dat je kamertje te klein is voor twee ha ha ha.
    zie you,groetjes,
    storm

  • 15 November 2007 - 12:04

    Mark:

    Hey Claudia

    Foto doe ik ff ..Sturen als ik thuis ben kanjer .. wordt een beetje veel werk anders hier zit ik zo lang achter het internet kost wel geen bal... maar ja
    je snapt me wel .. je krijgt er heust wel te zien hahaha.. ! en de rest krijg je ook wel te zien .. ! moet je wel ff gezellie langs komen natuurlijk !

    Groetjes Mark

  • 15 November 2007 - 12:08

    Mark:

    Hey Storm

    Alles goed daar !? Mooi nou ja hier nog steets goed hor .. toppie zelfs
    vrouwen heb je nooit alleen hier he .. !! LOL als je maar geld heb doen ze alles. niet dat ik er zo een ben .. je snapt me .. het is een leuke meid.. Lacht altijd .. en doet lekker waar ze zin in heeft .. dat is mooi want dat doe ik ook haha .. ;-)

    Spreek je .. Laterzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: