Nog Drie Dagen !! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Nog Drie Dagen !! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Nog Drie Dagen !!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

01 November 2007 | Nederland, Alkmaar

Hey Hallo

jaja mensen over drie dagen is het wer zo ver ! dan ga ik meer lekker naar thailand ! zondag om 12:00 uur vlieg ik. Rick & Margret brengen me ff naar Schiphol... kan ik al vast lekker genieten van onder andere de super lekkere StarBucks Koffie waar ik zo gek van ben !! mmm nou mensen je altijd hier ook een Berichtje achter laten en anders op me Website in het Thailand Forum.

http://www.markpietersen.demon.nl/

Groetjes en tot snel Mark

  • 05 November 2007 - 09:26

    Alieke:

    Hey Markje,

    Ik hoorde je berichtje op mijn voicemail te laat om terug te bellen. Ik lag inderdaad nog lekker in dromenland toen jij al in het vliegtuig zat. Ik hoop dat je weer net zo'n gave tijd hebt als de vorige keer in Thailand. Geniet ervan! En ik spreek je weer als je met beide voetjes op Nederlandse grond staat.

    Groetjes Alieke XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 7665

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: