Aankomst Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Aankomst Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Aankomst Chiang Mai

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 November 2007 | Thailand, Chiang Mai

Hey allemaal hier vanuit Chiang Mai

Alles goed daar !??
alles heel goed hier ! het is warm, het is mooi , het is leuk, ver maak me geweldig hier .. ben hier nog geen dag en heb al zo veel mensen leren kennen ! vriendin van mij heeft me weer veel geleerd en zijn weer ff lekker wezen stappen ! kom daar net vandaan. is hier 2 uur in de nacht nu. nee niet wat jullie denken .. 2 biertjes maar. maar wel een helehoop lol ! het is gewon maar een discotheek net als bij ons met een Podium ..alleen staan er dan allemaal statafels Bij ( Omheen ) iedereen te dansen aan die tafels met drank erbij ! en oip het Podium heb je dan allemaal optredens van mensen .. de een heel Sirieus en de andere heel lolig .. echt lachen dus .... ik werdt vandaag nog gebeld door het Thaise meisje ( 30 ) die ik op Schiphol heb gesproken .. echt leuk ga morgen met haar de hele dag op stap ! ze heb een auto en we gaan overal heen zei ze .. gaat me van alles laten zien .. zo leer je het dus gewoon het beste van Thailand Kennen !! echt zo gaaf !!! nu al zin in .. nog vijf uurtjes slapen en dan op pad !! haha lol

ja zit nu echt hier met een paar mensen in een internet Cafe .. 40 cent maar voor een uur !!! hahahahaha verder is er best nog wel wat veranderd hier komen hier en daar best wat hotels te staan .. Druk !!?? denk je .. jaja gaat nog wel !! Rijden toch nu niet zo heel veel Auto's Voorbij .. ! heb voor de rest nog niet veel in de Planning .. alles staat op dus kan lekker doen wat ik wil .. ik ga nu ook zo maar is naar me Hotel .. morgen er weer vroeg uit .. lekker weg .. [:-?][:))][:)s]

spreek juilie snel Gr Mark

Ps. Laat ff wat horen he is alleen maar leuk om te lezen !![:)] Graag alleen Op me Thailand Forum http://pub42.bravenet.com/forum/3603477431/show/878333

  • 06 November 2007 - 20:37

    STORM:

    HÉ DUTE, LEKKER BEZIG DENK?
    ZO TE HOREN BEN JE AL LEKKER INGEBURGERD.
    DOE GEEN RARE DINGEN MET DIE MEIDEN HÉ (HA HA HA).
    HÉ MAN NOG VEEL PLEZIER DAAR EN ALS JE ER GAAT WONEN KOM IK ERAAN HOOR.

    LATER EN DE GROETEN AAN NICOLETTE.

  • 07 November 2007 - 09:00

    JE VADER:

    FIJN DAT JE GOED BENT AANGEKOMEN.
    LEUK DAT JE AL DIVERSE CONTACTEN HEBT.
    GENIET VAN JE VERDERE REIS.
    GROETJES VAN ROB & JOLANTA

  • 12 November 2007 - 14:19

    Ingrid:

    he tatoe boy... leuk wat van je te horen..groetings

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 7689

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: