Bangkok - Vliegveld - naar Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Bangkok - Vliegveld - naar Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Bangkok - Vliegveld - naar Koh Chang

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

12 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal

Ben ik weer ff ! zit nu in de Lounge van Bangkok Airways !! vet man .. ze hebben alles hier van eten en drinken tot internet hahaha ik vermaak me dus wel ff nog 2 uurtje en dan naar Trat vliegen om daar met de boot naar Koh Chang te gaan !

heb vannacht gewoon 11 uur geslapen .. was zo moe !! en af niet normaal ben nog steets niet zo heel lekker .. heb gewoon beetje last van die Airco's overal denk ik beetje verkouden steets ! verder gaat het super ben erg blij hoe alles gaat en eet goed ( Voor de Mamma's onder ons haha ! )ga zo weer even wat eten ze hebben toch alles hier haha Gratis bij de Lounge van Bangkok Airways ! hihi LOL LOL ;-)

nou ik ga weer laterzzzzz

Groetjes xxx Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7664

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: