Weer in Bangkok aangekomen !! Sak Yant - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Weer in Bangkok aangekomen !! Sak Yant - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Weer in Bangkok aangekomen !! Sak Yant

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

11 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hey allenmaal

Hoe is het daar !?? met al dat rot weer !??

Hier is het nog steets top .. heb alleen weer eens afscheid moeten nemen van een goede vriendin van me (Waan) is een beetje vaag allemaal misschien maar is zo'n lieve meid .. :-( nou ja misschien
over een paar jaar weer .. of in Chiang Mai of even een keer naar Engeland .. gaat ze Misschien heen en wonen met haar vriendje !

Ja verder .. top vandaag naar Bangkok vertrokken een uurtje maar geslapen dus voel me heerlijk .. meteen uit het vliegtuig naar het mooiste en hoogste hotel van Bangkok gegaan .. even Douchen en weer weg ... ! op naar Baht Bang Pra .. tempel waar je dus Sak Yant kan laten zetten ! jaja ik Heb hem hoor mensen .. LOL ... zo mooi geworden ... geeft me Kracht en ze kunnen me geen Pijn meer doen ! haha is door een echte Monik gezet voor maar 25 cent.. wel even met hem gebeden en geschenken gebracht jaja dat hoort er nu gewoon even bij !

Pijn .. nou ja viel eigenlijk Reuse mee .. veel heel veel kleine prikjes ..na vijf minuten voel je het niet echt meer . ligt er net aan waar het dan weer gaat prikken ! Foto staat hier Naast <----- !!

ja en daarna ben ik weer lekker naar het hotel gegaan .. om eens lekker rond te kijken op de 88ste Verdieping !! hahaha vet man .. en eten op de 82ste haha toppie .. !

ga zo lekker slaapie doen ben vet moe .. en nog steets niet zo lekker .. daar komt nog bij dat ik van me Tattoo ook nog wel eens ziek kan worden zeggen ze dus deze jongen gaat er lekker vroeg in
morgen om 14:30 al weer vliegen Naar Trat om daar de Boot te pakken naar Koh Chang .. om daar lekker weer veel te doen haahahahah LOL LOL .. ! Latterzzz

Groetjes van Hier.... Swadikaa !!

Mark

  • 11 November 2007 - 14:18

    Karin - Dennis:

    heee mark geniet je een beetje lekker weer daar denk hier shit weer hahahaha
    nog veel plecier daar en tot laterzzzzzzzzz

    karin dennis

  • 11 November 2007 - 20:52

    STORM:

    Hé Nicolette, wij willen een foto van die tatoe op jou barst zien!!!!!!
    Later,
    Storm

  • 12 November 2007 - 05:51

    Mark:

    Hey daar

    Hey Karin en Dennis

    Ja ik vermaak me super ff lekker he geen thuis ! zo anders hier heerlijk ja zal wel lekker veel storm zijn daar zeker.
    ik heb alleen maar mooi weer 24 tot 32 graden maar niet zoals bij ons hor .. hier is het dan veel beter uit te houden !

    Groetjes mark

    Hey Storm

    Ben ik weer ff ! zit nu in de Lounge van Bangkok Airways !! vet man .. ze hebben alles hier van eten en drinken tot internet hahaha ik vermaak me dus wel ff nog 2 uurtje en dan naar Trat vliegen om daar met de boot naar Koh Chang te gaan !

    kan geen foto nog laten zien sorry hij staat hier naast tussen de foto's !!! kan je ook aanklikken he dan wordt hij groter !!!! ik heb het hier zo goed man echt top .. kon ik maar altijd zo leven.
    maar ja er zal toch echt gewerkt moeten worden .. voor de Centjes he.

    Groetjes daar he aan de Meiden en wie dan ook !

    Laterzzzzzzz ;-) Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 7688

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: