Tweede Dag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Tweede Dag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Tweede Dag

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

07 November 2007 | Thailand, Chiang Mai

Dag Allemaal

Nou ja daar ben ik weer na een eneverende dag !
ik ben dus mee geweest met een paar echte Thaie en dat was dus erg leuk !! einde rijden maar zeker de Moeite waard !

Heb daar bij de Mensen thuis gegeten .. erg leuk. veel gelachen ! wat een aardige mensen zeg niet normaal.. daar naar de Markt geweest en weer gegeten ik moest toch ff alles Proeven !!! lol

Vanavond weer een Thaise Massage gehad .. ben weer bijna de Oude .. hahaha op een ding na .. ben nu toch wel erg verkouden aan het worden van al die Rot Airco's !!! !! lol ga gewoon lekker door gaat vast wel over als ik morgen lekker bij het zwembad lig !!

heb me zelf een vrije dag gegeven hahaa
lekekr niks doen .. een vriendin van mij komt ook nog ff langs dus het kan zo maar weer Gezellie worden.
Jaja dat is het meisje van de Foto !! (voor de Mensen die dat weten hi )

ik hoorde dat er weer vette Storm aan komt !!!?? Vertel ?? wie ? waar ? en hoe Erg !??

nou mensen .. ik ga weer lekker ff wat doen .. weet nog niet wat maar alles kan hier er is nog veel open om deze Tijd .. lekker is dat hor echt super!

nou later ... groetjes Moi

  • 07 November 2007 - 19:00

    Astrid:

    Hoinou zo te horen vermaak je je prima geniet er lekker van en rust lekker uit, enals je de tatoo laat zettenvergeet hem niet af te plakken hahahaha
    gr as xxxx

  • 07 November 2007 - 19:47

    Ron:

    he jochie,
    ik hoop dat je een fantastische vakantie heb. Het stormt hier nog niet zo,. hoogstens in een glas water..haha
    ik spreek je
    see you

  • 07 November 2007 - 20:42

    Storm:

    hé nicolette,windkracht 9 is voor morgenavond voorspeld!!!!!
    vet gaaf ik ben gek op storm man.
    veel plezier met je vriendin man denk aan de safe sex hé ha ha ha.
    groeten,
    storm

  • 07 November 2007 - 21:09

    Hey :

    heey alles goed met je heb je allang niet gesproken maar zo te zien aan je verhaal gaat het wel lekker daar. enneee
    ik weet wel zeker dat het gezellie word en denk er om safe sexs het aahahahhahha
    vette lol
    gr axel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 7690

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: