Dag 4 Genieten ! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu Dag 4 Genieten ! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mark Pietersen - WaarBenJij.nu

Dag 4 Genieten !

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 November 2007 | Thailand, Chiang Mai

Hey Allemaal

Hier was ik weer ff ! ben nog steets in Chiang Mai .. echt top hier gister met Waan ( Vriendin van me ) naar het park geweest lekker ff een paar uur niks gedaan ! nou ja .. lekker gelegen op een matje .. en lekker gegeten ja dat kan daar allemaal gewoon bij zo'n super klein stalletje beetje Rijst en wat vlees van de Barbeque en hop. erg Genoten dus.

daarna zijn we naar mijn vorige hotel geweest daar hebben ze een super groot winkel centrum.. waar je echt alles kan kopen en doen van zwembaden tot restaurants en van Bioscoop tot een ijsbaan op de 7de verdieping !

hebben even lekker een ijsje genomen daar in de Sweers ijs salos is gewoon net een Restaurant maar alleen met ijs !

vandaag ff lekker bij het zwembad gelegen ... ben nog niet helemaal lekker ..ben nog best verkouden ! erg K..... ! maar ja zo lang ik me nog kan bewegen en gemasseerd wordt door Waan komt het vast wel goed !! hahaha LOL .

nou verder ga ik niet zo veel doen vandaag denk ik .. morgen denk wel ga met een Kwot zo'n ding met vier wielen de bergen in hier lijkt me Top !!!

nou mensen ik ga weer ... Genieten !!
hier is het wel top weer hihi LOL
ik denk zo'n goed 27 Graden .

Mark

  • 10 November 2007 - 08:04

    Geert:

    Mooi man dat je zo lekker geniet ga er voor he neem er eentje van mij die 50 cent kan ik nog wel missen groeten geert en wendy

  • 11 November 2007 - 13:35

    Mark :

    Hey Geert & Wendy

    Ja het is hier echt top !
    vermaak me wel ja .. ja zal ik doen .. alleen een frisje kost toch al gouw 1 euro.. hihi lol

    nog even en dan gaan jullie lekker genieten !! laat alles maar lekker op jullie af komen .. dat doen ik ook
    ik heb eindelijk me Tatoo he !! jaja echt super is door een echte Nonik gedaan .. je ziet hem op de foto's hier naast !!!! lol die was maar 25 Cent !!

    groetjes een veel geluk en leifde toegewenst Mark ... Je broer !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Maleisié !! vet zin in ... Top top gaan we al !?? LOL lekker 3weken Maleisié .. 2 eilanden bekijken Pangkor & Langkawi heb al geboekt en aanbetaald toppie !

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 7691

Voorgaande reizen:

28 September 2008 - 16 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: